2013. november 30., szombat

3 évad 20 fejezet *-*

Hello.x Köszönöm az eddigi feliratkozást. Meghoztam az újabb részt, komizzatok. Még egy fejezet és lezárom a harmadik évadot, és jön a negyedik!:) Remélem tetszeni fog az új rész:) Jó olvasást! <3






'Emma szemszöge'
Az ablakon beáradó napfény csodás volt, ezen a télies napon. Alig bírtam kikászálódni Harry szorításából. Felkuncogtam amikor helyettem a párnát kezdte el ölelgetni.
- Ne menj.. - suttogta, majd a kezem után nyúlt.
- Kelj fel te is. - mondtam.
Nem kaptam választ, helyette visszahúzott maga mellé. Derekamat kezével átkarolta.
- Bármennyire is szeretnék itt maradni, de Adamnak adnom kell valami reggelit.
Pár percig csönd volt, majd halk kopogásra lettünk figyelmesek.
- Igen? - szóltunk egyszerre.
- Sziasztok, adtam Adamnak reggelit, úgyhogy kettesben lehettek. - mondta mosolyogva Louis.
- Köszi! - válaszoltam én is mosolyogva.
Miután kiment egymásra néztünk és elnevettük magunkat.
- Akkor sem maradhatunk egész nap az ágyban.
- Miért ne? - kérdezte.
- Azt, nem tudom.. - mondtam nevetve.
- Na látod!-vigyorgott Harry.
Mindenféle random dolgokról beszélgettünk Harry-vel.Imádok vele lenni úgy érzem köztünk megvan az összhang.Ő életem szerelme.Elég sok időt töltöttünk fekve az ágyba.Amikor váratlanul megkorgott a hasam.
- Hallom éhes vagy.-mondta nevetve Harry.
- Ne is mond.-mosolyogtam rá.
- Na,gyere baby.- húzott ki az ágyból.
Leslattyogtunk a lépcsőn és bementünk a konyhába,ahol már mindenki lent volt.
- Jóreggelt.-mondtuk Harry-vel.
Vissza motyogtak valami "reggelt" félét és ettek tovább.Kivettem a kenyeret,megkentem vajjal és felültem a púltra és ott ettem tovább.
- Hol van Adam?-kérdeztem Louis-tól,aki éppen egy répát csámcsogott az asztalnál.
- Lana kivette a kezemből miután megetettem.-mondta vigyorogva.
- Oké,akkor megkeresem.-mosolyodtam el.
Előtte odamentem Harry-hez és adtam neki egy szűzies csókot és otthagytam őket.Felbattyogtam a lépcsőn és egyenesen Niall és Lana közös szobája felé mentem.Halkan bekopogtam és bementem.Éppen az ágyán űlt Adammal és gügyögött hozzá.Halványan elmosolyodtam és leültem mellé.
- Köszönöm,hogy addig vigyáztál rá te nő.-vigyorotam rá.
- Nincsen mit.-nevette el magát.
- Lejössz hozzánk?-kerdeztem tőle mosolyogva.
- Persze.-mondta,majd áttadta Adammot.
Lementünk a nappaliba ahol mindenki csak punnyatt a Tv előtt.
- Látom nem erőltetitek meg magatokat.-mondtam nekik.
Beraktam Adamot a hordozóba és beleültem Harry ölébe.
- Szia cica van gazdád?-kérdezte kaján vigyorral az arcán Harry.
- Szia te kandúr.-mondtam neki vigyorogva.
 
- Szeretem amikor ilyen vagy.-mondta perverzen.
Közelhajólt és elkezde szivogatni a nyakamat.Mire én halkan felnyögtem.
- Menjetek szobára!-kiáltottak ránk a többek.
- Ó csönd már!-mondtam nekik mire elkezdtünk nevetni.
Olyan este tízig néztük lent a TV,amikor én úgy döntöttem,hogy mostmár ideje lefeküdni.
- Na én mostmár elmegyek aludni.Sziasztok!-mosolyogtam rájuk.
- Szia jóéjt.-köszöntek vissza.
- Héj én is megyek baby.-szólt nekem Hazza vigyorogva.
Megfogtam Adam hordozóját és felmentünk Harry-vel.Fent Harry betette Adamot a kiságyba míg én elmentem lefürödni.Olyan 20 percig ásztattam magam a vízbe aztán meguntam és inkább kiszáltam.Magamköré tekertem egy törölközőt és fogatmostam.Elfelejtettem behozni a piszomámat tehát így kellett kimennem egy szál törölközőbe.Mikor kiléptem az ajtón Harry épp telefonját bújta gondolom twitterezett.Észre sem vett.Odamentem a szekrényhez kivettem belőle egy csipke fehérneműt és Hazza egyik pólóját aminek eszméletlen jó illata volt.Épp öltöztem amikor megéreztem két kart a derekam köre fonódni.Halványan elmosolyodtam és megfordultam.
- Nagyon dögös vagy baby.-mondta kacér mosollyal.
- Köszönöm.-pirultam el.
Adtam neki egy lágy csókot,amiból vad csókcsata sikeredett.


Belem mosolyogtam csókunkba és elengedtem Harry-t.Amíg ő elment fűrdeni én addig befeküdtem az ágyba és jól bevackoltam magam.Már majdnem elaludtam amikor éreztem hogy két kar közre fog.Akaratlanul is elmosolyodtam.
-Jóéjt baby.-morogta a nyakamba.
-Jóéjt Hazza.-mosolyodtam el.   



3 megjegyzés: