2013. december 16., hétfő

4 évad 1 fejezet *-*

Jó olvasást. xx


"Harry szemszöge"
A nap még alig volt fent, de én már ébren voltam. Oldalra fordítottam a fejem a párnán, így szemügyre tudtam venni Emmát. Olyan gyönyörű mikor alszik. Lassan megfordultam és simogatni kezdtem az arcát. Kipillantottam az ablakon és láttam, hogy megint esik a hó. Gondoltam ma elmehetnénk venni egy fát, és együtt feldíszíthetnénk.
- Emma. - suttogtam.
- Hmm? - kérdezett halkan.
Megfordult, hogy a szemembe tudjon nézni. Lassan nyitotta ki a szemét, megvárva míg megszokja a fényt.
- Elmegyünk ma venni egy fát? - kérdeztem arcát simogatva.
- Oké. - rántotta meg a vállát.
Felültem, segítettem Emnek is felkelni, majd lementünk reggelizni. Felült az egyik székre, én pedig csináltam a reggelit. Hallottam, hogy közben Niall és Liam is megérkezik. Háttal voltam nekik, de mégis hallottam ahogy sunyorogtak. Mikor megfordultam mindenki abbahagyta. Emma lágyan rám mosolygott mikor elé raktam a reggelijét. Tettem pár lépést hátra, megvártam mikor beszélnek újra.
- Mi a baj? - kérdezte Niall.
- Semmi. - mondtam, majd bementem a nappaliba.
Leültem a kanapéra, majd bekapcsoltam a tévét. Lábamat az ágy előtt lévő kis asztalkára raktam fel. Lépéseket hallottam a lépcső felől, ezért hátranéztem.
- Szia, gyere ülj ide. - mondtam.
- Köszi. - válaszolta Zoé.
- És miújság? - kérdeztem.
- Semmi, de mi ez a nagy..
- Figyelj.. - vágtam a szavába - ..Emmáék valamire készülnek, vagy nem tudom, de..
- Honnan veszed?
- Amikor Emnek készítettem a reggelijét, félfüllel hallottam ahogy suttognak.
Pár percig gondolkodott, majd kiment a konyhába. Visszatettem a lábam, tovább néztem a tévét. Mikor meguntam kikapcsoltam és pont akkor jött be Emma.
- Szia. - mosolygott.
- Na megyünk? - kérdeztem.
- Igen, csak még felöltözök. Aztán mondani szeretnék valamit. - mondta, majd felrohant.
Zoé biztos elmondta neki. Felálltam, elvettem a fogasról a kabátomat.
- Kész vagyok! - ugrált le a lépcsőről.
- Gyönyörű vagy. - mondtam, majd adtam neki egy puszit.
Átkaroltam, úgy mentünk ki a kocsihoz.
- Akartál mondani valamit... - kezdtem el.
- Igen! - kapott a fejéhez. - Sajnálom a reggelit. Csak az ajándékodról beszélgettünk..
Mosolyra húztam a számat, majd miután megálltunk két kezem közé fogtam az arcát és megcsókoltam. Láthatóan megnyugodott. Kézen fogva mentünk be az üzletbe ahol a fák voltak. Emma az egyik irányba, míg én a másikba mentem és kerestük a megfelelő fát.
- Segíthetek valamiben? - kérdezte az egyik eladó.
- Igen. Egy tökéletes fát szeretnék, lehetőleg ne legyen nagy, de kicsit se... Olyan, közepes. - mutogattam el.
Előrement én pedig követtem.
- Ezt ajánlom. - mondta.
- Kicsit nagy, de jó lesz köszönöm. Megvesszük.
- Hozom a számlát. - válaszolta, majd elment.
- Harry! - kiáltott Emma. - Váó!
- Tetszik? - kérdeztem.
- Nagyon. - mosolygott. - Mennyi volt?
- Nem tudom, de..
- Itt van. - nyújtotta át a számlát az eladó.
Miután letudtuk a fizetést nagy nehezen kivittük a kocsiig a fát.
- Biztos..hogy..be..fog..férni? - nyögte Em.
- Meglátjuk! - mondtam.
'Emma szemszöge'
Épp ahogy gondoltam. Nem fért be, ezért hívtuk Liamet akinek nagy kocsija van és abba biztos belefér majd.
- Köszi, hogy jöttél. - veregette hátba Harry.
- Nincs mit. Ez a fa..nagy.. - járta körbe nevetve.
Segítettünk berakni, majd miután sikerült Liam visszaült a kocsijába és hazavitte. Mi is gyorsan beszálltunk és követtük haza. Otthon mindenki segített bevinni a lakásba.
- Louis, tedd arrébb az asztalt! - mondta Harry.
- Megyek! - kiáltotta.
Miután beállítottuk a helyére a fát együtt feldíszítettük. Nagyon jól szórakoztunk közben.
- Niall, tedd le a mézeskalácsokat. - mondta nevetve Lana.
- De finoom... - nyávogott.
Felnevettünk, majd El felrakta a fa tetejére a díszt.

3 megjegyzés:

  1. Naagyon szeretem ezt a blogot es mindig elszomorodok amikor nincs uj rezz. Ez a a fejezet is naaagyon hiper szuper csudi lett. Es lecccccci siessetek!!! <3

    VálaszTörlés